De nieuwe gemeentewet bekrachtigd bij de Wet van 26 mei 1989, inzonderheid op artikel 135, § 2, ingevoegd bij de wet van 27 mei 1989 en gewijzigd bij het KB van 30 mei 1989 en volgende, en op de artikelen 112 tot 114.
De wet betreffende de politie over het wegverkeer gecoördineerd bij het koninklijk besluit van 16 maart 1968 en zoals hij van toepassing is krachtens de bijzondere wet van 8 augustus 1980 tot hervorming van de instellingen gewijzigd bij de wet van 8 augustus 1988, inzonderheid op de artikelen 2 en 10, op artikel 12 gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 december 1982; en op artikel 29 gewijzigd bij de wet van 9 juni 1975.
Het Koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer, inzonderheid op titel III.
Het ministerieel besluit van 11 oktober 1976, waarbij de minimum afmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens worden bepaald.
Het Koninklijk besluit van 9 oktober 1998 tot bepaling van de vereisten voor het instellen van zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Het Ministerieel rondschrijven van 27 oktober 1998 betreffende de zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Het Koninklijk besluit van 9 oktober 1998 tot bepaling van de vereisten voor de aanleg van verhoogde inrichtingen op de openbare weg en van de technische voorschriften waaraan die moeten voldoen.
Het mobiliteitsplan van de gemeente Lichtervelde, definitief conform verklaard door de auditcommissie van 11 december 2000 en goedgekeurd in de gemeenteraad van Lichtervelde dd. 26 maart 2001.
Verbreden en verdiepen gemeentelijk mobiliteitsplan, conform de uitwerkingsnota conform verklaard door de projectstuurgroep van 17 maart 2020 en goedgekeurd in de gemeenteraad van Lichtervelde dd. 23 november 2020.
Het mobiliteitsplan voorziet in het invoeren van zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur op diverse wegen in de gemeente Lichtervelde.Het voorstel werd besproken in de gemeentelijke verkeerscommissie 29 maart 2022.
Art.1.§1. Er wordt een zone met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur ingevoerd in de Hazelstraat tussen de Bollestraat en de Kortemarkstraat met inbegrip van het kruispunt Bollestraat/Hazelstraat.
§2. De afbakeningspunten van de borden worden ingetekend op de kaart van de verkeersborden databank Vlaanderen. Bord F4a duidt begin ‘zone 30’ aan. Bord F4b duidt einde ‘zone 30’ aan.
§3. Dit alles wordt ter kennis van de weggebruikers gebracht door het opstellen van reglementaire verkeersborden F4a en F4b, respectievelijk op elke toegang en elke uitgang van de zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Art.2. Dit verkeersreglement wordt ter informatie overgemaakt aan de Afdeling Beleid Mobiliteit en Verkeersveiligheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse Overheid, Koning Albert II-laan 20 bus 2, 1000 Brussel (aanvulllende.reglementen@mow.vlaanderen.be).
Art.3. Afschrift van dit besluit wordt na de voorziene termijn voor toezicht gestuurd aan de Politiezone, de griffie van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge en aan de griffie van de politierechtbank te Brugge.
De nieuwe gemeentewet bekrachtigd bij de Wet van 26 mei 1989, inzonderheid op artikel 135, § 2, ingevoegd bij de wet van 27 mei 1989 en gewijzigd bij het KB van 30 mei 1989 en volgende, en op de artikelen 112 tot 114.
De wet betreffende de politie over het wegverkeer gecoördineerd bij het koninklijk besluit van 16 maart 1968 en zoals hij van toepassing is krachtens de bijzondere wet van 8 augustus 1980 tot hervorming van de instellingen gewijzigd bij de wet van 8 augustus 1988, inzonderheid op de artikelen 2 en 10, op artikel 12 gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 december 1982; en op artikel 29 gewijzigd bij de wet van 9 juni 1975.
Het Koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer, inzonderheid op titel III.
Het ministerieel besluit van 11 oktober 1976, waarbij de minimum afmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens worden bepaald.
Het Koninklijk besluit van 9 oktober 1998 tot bepaling van de vereisten voor het instellen van zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Het Ministerieel rondschrijven van 27 oktober 1998 betreffende de zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Het Koninklijk besluit van 9 oktober 1998 tot bepaling van de vereisten voor de aanleg van verhoogde inrichtingen op de openbare weg en van de technische voorschriften waaraan die moeten voldoen.
Het mobiliteitsplan van de gemeente Lichtervelde, definitief conform verklaard door de auditcommissie van 11 december 2000 en goedgekeurd in de gemeenteraad van Lichtervelde dd. 26 maart 2001.
Verbreden en verdiepen gemeentelijk mobiliteitsplan, conform de uitwerkingsnota conform verklaard door de projectstuurgroep van 17 maart 2020 en goedgekeurd in de gemeenteraad van Lichtervelde dd. 23 november 2020.
Het mobiliteitsplan voorziet in het invoeren van zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur op diverse wegen in de gemeente Lichtervelde.Het voorstel werd besproken in de gemeentelijke verkeerscommissie 29 maart 2022.
Art.1.§1. Eer wordt een zone met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur ingevoerd in de Bollestraat tussen de Kortemarkstraat en de Hazelstraat met inbegrip van het kruispunt Bollestraat/Hazelstraat.
§2. De afbakeningspunten van de borden worden ingetekend op de kaart van de verkeersborden databank Vlaanderen. Bord F4a duidt begin ‘zone 30’ aan. Bord F4b duidt einde ‘zone 30’ aan.
§3. Dit alles wordt ter kennis van de weggebruikers gebracht door het opstellen van reglementaire verkeersborden F4a en F4b, respectievelijk op elke toegang en elke uitgang van de zones met een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur.
Art.2. Dit verkeersreglement wordt ter informatie overgemaakt aan de Afdeling Beleid Mobiliteit en Verkeersveiligheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse Overheid, Koning Albert II-laan 20 bus 2, 1000 Brussel (aanvulllende.reglementen@mow.vlaanderen.be).
Art.3. Afschrift van dit besluit wordt na de voorziene termijn voor toezicht gestuurd aan de Politiezone, de griffie van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge en aan de griffie van de politierechtbank te Brugge.
De gemeentewet, inzonderheid op artikel 135, §2, ingevoegd bij de wet van 27 mei 1989, op artikel 119, hernummerd bij de wet van 27 mei 1989 en gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 mei 1989 en bij de wet van 13 mei 1999, en op artikel 130 bis, ingevoegd bij de wet van 12 december 2006.
De wet betreffende de politie over het wegverkeer, gecoördineerd bij het koninklijk besluit van 16 maart 1968, inzonderheid op artikel 2, gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 december 1982.
Het koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer, inzonderheid op titel III, gewijzigd bij de koninklijke besluiten van 23 juni 1978, 25 november 1980, 8 april 1983, 1 juni 1984, 25 maart 1987 en 17 september 1988.
Het ministerieel besluit van 11 oktober 1976 waarbij de minimum afmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens worden bepaald, gewijzigd bij de ministeriële besluiten van 8 december 1977, 23 juni 1978, 14 december 1979, 25 november 1980, 11 april 1983, 1 juni 1984, 17 september 1988 en 19 december 1991.
Het decreet van 16 mei 2008 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens.
Het besluit van de Vlaamse regering van 23 januari 2009 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens.
De omzendbrief MOB/2009/01 van 3 april 2009 betreffende gemeentelijke aanvullende reglementen op de politie over het wegverkeer.
Het dienstorder MOW/MIN/2010/01 betreffende de procedure aanvullende reglementen op gewestwegen beheerd binnen het Vlaams Ministerie van Mobiliteit en Openbare Werken.
De onderrichtingen van 24 april 2019 inzake de bekendmaking van de aanvullende reglementen.
Het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Het Besluit van de Gemeenteraad van 28 mei 1996 waarbij tonnagebeperking tot 5 ton werd ingevoerd tussen de Ringlaan en het centrum in diverse straten.
Het besluit van de Gemeenteraad van 30 september 1996 waarbij tonnagebeperking tot 5 ton werd ingevoerd tussen de Roeselarebaan en het centrum in de Kortemarkstraat.
Het besluit van de Gemeenteraad van 30 september 1996 w
Het Besluit van de Gemeenteraad van 28 januari 2008 waarbij in de Hazelstraat de tonnagebeperking op 5 ton is vast gesteld.
De bestaande tonnagebeperkingen staan reeds op +5 ton, uitgezonderd plaatselijk verkeer, zodat enkel de Bollestraat, kan Kortemarkstraat moet goedgekeurd worden.
De borden worden wel herhaald ter hoogte van het kruispunt Hazelstraat-Bollestraat.
Art.1. De Gemeenteraad voorziet een tonnagebeperking op de Bollestraat, vanaf de Kortemarkstraat, op 5 ton.
Art.2. De tonnagebeperking wordt ter kennis gesteld met borden C23 met G-IV onderborden '+ 5Ton - uitgezonderd plaatselijk verkeer'. De borden worden langs de betrokken straten eenvormig gebracht. Langs de Ringlaan en de Kortemarkstraat is er reeds voor signalisatie voorzien d.m.v. borden C31a-b met onderborden GVIIa + 5 Ton.
Art.3. Dit verkeersreglement wordt ter informatie overgemaakt aan de Afdeling Beleid Mobiliteit en Verkeersveiligheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse Overheid, Koning Albert II-laan 20 bus 2, 1000 Brussel (aanvulllende.reglementen@mow.vlaanderen.be).
Art.4. Afschrift van dit besluit wordt na de voorziene termijn voor toezicht gestuurd aan de Politiezone, de griffie van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge en aan de griffie van de politierechtbank te Brugge.
De gemeentewet, inzonderheid op artikel 135, §2, ingevoegd bij de wet van 27 mei 1989, op artikel 119, hernummerd bij de wet van 27 mei 1989 en gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 mei 1989 en bij de wet van 13 mei 1999, en op artikel 130 bis, ingevoegd bij de wet van 12 december 2006.
De wet betreffende de politie over het wegverkeer, gecoördineerd bij het koninklijk besluit van 16 maart 1968, inzonderheid op artikel 2, gewijzigd bij het koninklijk besluit van 30 december 1982.
Het koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer, inzonderheid op titel III, gewijzigd bij de koninklijke besluiten van 23 juni 1978, 25 november 1980, 8 april 1983, 1 juni 1984, 25 maart 1987 en 17 september 1988.
Het ministerieel besluit van 11 oktober 1976 waarbij de minimum afmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens worden bepaald, gewijzigd bij de ministeriële besluiten van 8 december 1977, 23 juni 1978, 14 december 1979, 25 november 1980, 11 april 1983, 1 juni 1984, 17 september 1988 en 19 december 1991.
Het decreet van 16 mei 2008 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens.
Het besluit van de Vlaamse regering van 23 januari 2009 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens.
De omzendbrief MOB/2009/01 van 3 april 2009 betreffende gemeentelijke aanvullende reglementen op de politie over het wegverkeer.
Het dienstorder MOW/MIN/2010/01 betreffende de procedure aanvullende reglementen op gewestwegen beheerd binnen het Vlaams Ministerie van Mobiliteit en Openbare Werken.
De onderrichtingen van 24 april 2019 inzake de bekendmaking van de aanvullende reglementen.
Het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Het Besluit van de Gemeenteraad van 28 januari 2008.
De wet van 28 december 2011 laat fietsers in sommige gevallen toe om het rode of oranjegeel licht voorbij te rijden, hetzij om rechts af te slaan, hetzij om rechtdoor te rijden. Hiertoe worden twee nieuwe voorrangsborden in het leven geroepen, bord B22 en bord B23.
Art.1. De gemeenteraad geeft goedkeuring om op het kruispunt van de N32 met de N370, hoek Roeselarebaan 1, t.h.v. de stopstreep voor de fietsers een bord B22 te plaatsen.
Art.2. Dit besluit wordt overgemaakt aan het Agentschap Wegen en verkeer met de vraag om een bord B22 te plaatsen.
Art.3. Dit verkeersreglement wordt ter goedkeuring overgemaakt aan de Afdeling Beleid Mobiliteit en Verkeersveiligheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse Overheid, Koning Albert II-laan 20 bus 2, 1000 Brussel (aanvulllende.reglementen@mow.vlaanderen.be).
Art.4. Afschrift van dit besluit wordt na de voorziene termijn voor toezicht gestuurd aan de Politiezone, de griffie van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge en aan de griffie van de politierechtbank te Brugge.
Het Decreet lokaal bestuur.
De activiteiten in het jaarprogramma 2022 zijn onder voorbehoud en afhankelijk van eventuele nieuwe covid-maatregelen of opportuniteiten die zich voordoen.
Art.1. De Gemeenteraad verleent zijn goedkeuring aan het werkingsprogramma van de gemeentelijke sportdienst 2022 zoals weergegeven in het jaarprogramma sportraad en gemeentelijke sportdienst, alsmede de daarin vooropgestelde tarieven voor de verschillende activiteiten.
Art.2. Dit besluit wordt bekendgemaakt overeenkomstig artikel 286 en 287 van het decreet lokaal bestuur.
Art.3. Afschrift van dit besluit zal worden overgemaakt aan de financiële dienst en de sportdienst.
Het Decreet houdende huur van korte duur voor handel en ambacht van 17 juni 2016.
Het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Het gemeentebestuur Lichtervelde wenst met het concept pop-up jonge, startende ondernemers te ondersteunen en tegelijkertijd leegstand in ons kernwinkelgebied te vermijden en bestrijden. Het gemeentebestuur voorziet een subsidiepot van 12 000 euro. De dossiers worden behandeld op basis van het FIFO-principe, first in, first out.
Dit reglement kreeg een positief advies van het LEF op 24 februari 2022.
Art.1. Het reglement op de ondersteuning van pop-up handelszaken in bijlage wordt goedgekeurd.
Art.2. Dit reglement wordt bekend gemaakt overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Decreet Lokaal Bestuur 22 december 2017.
Wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motivering van de bestuurshandelingen.
Wet van 28 april 2003 betreffende de aanvullende pensioenen en het belastingstelsel van die pensioenen en van sommige aanvullende voordelen inzake sociale zekerheid.
Wet van 18 december 2018 tot waarborging van de duurzaamheid en het sociale karakter van de aanvullende pensioenen en tot versterking van het aanvullend karakter ten opzichte van de rustpensioenen.
Wet van 30 maart 2018 betreffende het gemengd pensioen.
De algemene beginselen van behoorlijk bestuur.
PROLOCUS OFP, Instelling voor Bedrijfspensioenvoorziening gevestigd te Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen. Identificatienummer FSMA: 50.594. Ondernemingsnummer: 0809.537.155.
De statuten, de beheersovereenkomst, het financieringsplan (algemeen luik en specifiek luik VVSG), de Verklaring inzake Beleggingsbeginselen (algemeen luik en specifiek luik VVSG), het Kaderreglement en het bijzonder pensioenreglement, de toetredingsakte.
Het protocol van het onderhandelingscomité C1 dd 30 maart 2022. Het protocol van het BOC van 28 maart 2022.
Het voorstel van het College van 4 januari 2022 om met ingang van 1 januari 2022 toe te treden tot OFP PROLOCUS en de eraan gekoppelde modaliteiten qua pensioentoezegging.
De op basis van het financieringsplan verschuldigde bijdragen en de kosten voor het functioneren van OFP PROLOCUS zullen ingehouden worden door de RSZ en daarna doorgestort worden aan OFP PROLOCUS.
Gaat over tot geheime stemming. 19 leden nemen aan de stemming deel. 19 stembiljetten worden in de urne gevonden. Aantal geldige stemmen: 19. Blanco of nietig: geen. Schepen Bogaert bekomt 19 stemmen, zijnde de volstrekte meerderheid als vertegenwoordiger.
Gaat over tot geheime stemming. 19 leden nemen aan de stemming deel. 19 stembiljetten worden in de urne gevonden. Aantal geldige stemmen: 19. Blanco of nietig: geen. Mevr. Els Kindt, schepen, bekomt 19 stemmen, zijnde de volstrekte meerderheid als plaatsvervanger.
Art.1. Kennis genomen wordt van en ingestemd wordt met
Kennis wordt genomen van de verklaring inzake beleggingsbeginselen (SIP) (algemeen luik en luik VVSG) en de statuten.
Art.2. Beslist wordt om met ingang van 1 januari 2022 toe te treden tot OFP PROLOCUS (Afzonderlijk vermogen VVSG), en hiertoe onverwijld een verzoek tot aanvaarding als lid van de Algemene Vergadering te richten tot OFP PROCOLUS.
Art.3. Ingestemd wordt met het feit dat de door het financieringsplan verschuldigde bijdragen en de kosten voor het functioneren van OFP PROLOCUS zullen worden geïnd door de RSZ in naam en voor rekening van OFP PROLOCUS.
Art.4. De pensioentoezegging bedraagt 2,5% van het pensioengevend loon. Het bestuur ondertekent geen overeenkomst met een andere werkgever en voert een UNI-pensioenplan in.
Art.5. De heer Steven Bogaert, Schepen wordt afgevaardigd als vertegenwoordiger in de algemene vergadering van OFP Prolocus. Mevrouw Els Kindt, Schepen wordt aangeduid als vervanger van voorgaande indien hij niet aanwezig kan zijn.
Art.6. De voorzitter van de Raad en de algemene directeur worden gemachtigd om de noodzakelijke vervolgstappen te nemen voor de uitvoering van voormelde beslissingen.
Het Decreet Lokaal Bestuur
Art.1. Zijn goedkeuring te verlenen aan de punten van de agenda en bijhorende stukken m.b.t. deze punten waarbij een beslissing moet genomen worden, die voorgelegd zal worden op de algemene vergadering van de Bouwmaatschappij De Mandel cv uit Roeselare op 26 april 2022.
Art.2. De vertegenwoordiger(s) van de gemeente wordt opgedragen hun stemgedrag af te stemmen op de beslissingen genomen in onderhavig raadsbesluit.
Art.3. Het college van burgemeester en schepenen te belasten met de uitvoering van de hierbij genomen beslissing en onder meer kennisgeving hiervan te verrichten aan de Bouwmaatschappij De Mandel CV.
Decreet Lokaal Bestuur, artikel 432, alinea 3.
De ter beschikking gestelde documentatie
Art.1. Zijn goedkeuring te hechten aan de agenda van de Buitengewone Algemene Vergadering van Fluvius OV d.d. 8 juni 2022:
Art.2. De vertegenwoordiger van de gemeente die zal deelnemen aan de Algemene Vergadering van Fluvius OV op 8 juni 2022 (of iedere andere datum waar op deze uitgesteld of verdaagd zou worden), op te dragen zijn/haar stemgedrag af te stemmen op de beslissingen genomen in de gemeenteraad van heden inzake voormeld artikel 1 van onderhavige beslissing.
Art.3. Het college van burgemeester en schepenen te gelasten met de uitvoering van voormelde beslissingen en onder meer kennisgeving hiervan te verrichten aan Fluvius Opdrachthoudende Vereniging, ter attentie van het secretariaat (in pdf-versie), uitsluitend op het e‑mailadres vennootschapssecretariaat@fluvius.be.
Het Decreet Lokaal Bestuur.
De statuten van WVI.
De beschikbaar gestelde documenten.
Art.1. Zijn goedkeuring te verlenen aan de punten van de agenda en bijhorende stukken m.b.t. deze punten waarbij een beslissing moet genomen worden, die voorgelegd zal worden op de Algemene Vergadering van de West-Vlaamse Intercommunale (WVI) op 8 juni 2022:
Art.2. De vertegenwoordiger van de gemeente die zal deelnemen aan de algemene vergadering van de West-Vlaamse Intercommunale op 8 juni 2022 op te dragen zijn/haar stemgedrag af te stemmen op de beslissingen genomen in de gemeenteraad van heden.
Art.3. Het college van burgemeester en schepenen te belasten met de uitvoering van de hierbij genomen beslissing en onder meer kennisgeving hiervan te verrichten aan de Intercommunale WVI.
Decreet van 22 december 2017 over het lokaal bestuur, en in het bijzonder op artikel 41.
Wet van 21 december 1994 houdende sociale en diverse bepalingen, artikel 180.
Statuten van de cvba Zefier inzonderheid de artikelen 26, 27 en 28.
De ter beschikking gestelde documenten
Art.1. De gemeenteraad hecht, na onderzoek van de ter beschikking gestelde documenten, zijn goedkeuring aan de agenda en alle afzonderlijke punten van de agenda van de gewone algemene vergadering van de cvba Zefier van 9 juni 2022, zijnde
Art.2. Afschrift van deze beslissing zal bezorgd worden aan Zefier (info@zefier.be).
Raadslid Deklerck verwijst naar het 50-jarig bestaan van het zwembad. Er was opnieuw een technisch defect. Was dit een nieuw defect of is dit hetzelfde defect als in het verleden? De Schepen van sport antwoordt dat de ketel niet correct opstartte, was dus nieuw probleem. We hebben wel vast gesteld dat er ook al corrosie was in de nieuwe ketel. De sluiting is wel beperkt gebleven. De gerechtelijke procedure is nog lopende, want is met een nieuwe ketel. Dossier wordt verder opgevolgd. Alles dat niet ten laste kan gelegd worden van de aannemers, zal uiteindelijk door ons moeten betaald worden. Wordt vervolgd.
Raadslid Vandenbussche vraagt of wij opnieuw deelnemen aan de actie maai-mei-niet. Er is ongetwijfeld een meerwaarde voor o.a. de insecten en bijenteelt. De Schepen van Openbaar Groen bevestigt dat de gemeente opnieuw zal deelnemen. We moeten wel nog bekijken welke zones, we kunnen niet zomaar telkens dezelfde zones gebruiken. Sowieso worden de randen wel gemaaid om een vlotte doorgang wel te garanderen.
Raadslid Ghesquière vraagt informatie over de stand van zaken inzake de sluiting van de overwegen, gezien er een telling bezig is aan o.a. de Klinkestraat. De Schepen van mobiliteit antwoordt dat er een telling is om het landbouwverkeer na te gaan in opdracht van Infrabel. Dit is voorlopig het enige dat wij weten. Er is geen verder overleg geweest. Raadslid Verhaeghe merkt op dat de tellingen gebeuren over gans West-Vlaanderen en dat die ook nodig zijn voor de veiligheid.
Afsluitend deelt de voorzitter mee dat de volgende bijeenkomst plaats vindt op 23 mei 2022, om 20u00.
Namens Gemeenteraad,
Ivan Vandenbussche
Algemeen Directeur
Ria Beeusaert-Pattyn
Burgemeester-voorzitter